torstai 14. marraskuuta 2013

Nykymuoti ja aikuistennaistenpaidat

Kävin kurkkaamassa minkälaisia jumppahousuja H&M tarjoaa ja siitä eksyin katsomaan myös tarjolla olevia mekkoja. Ja pakko kysyä, tätäkö nykyinen mekkomuoti on?! Kääk! Mekot ovat kyllä nätin näköisiä, mutta toi pituus! Yksikään näistä mekoista ei ylty edes lähelle polvea! Itse kun olen pitkä ja pitkäselkäinen, nämä mekot peittäisivät todennäköisesti juuri ja juuri pakarani. Houh!

Olen muutenkin etsinyt jo pitkään aikuisen naisen paitoja. Kaikki paidat mistä tykkään, eivät sovi minun vartalolleni. Tykkäisin esim näistä

Valitettavasti kaikki noi paidat ovat liian lyhyitä, niiden helma päättyy juurikin leveimpään kohtaa peppuani. Ja joo, tunikoitakin on paljon, mutta siinäkin on ongelma! Houh! Kyllä mulla on rankka elämä!! Sallikaa vähän turhamaisuutta, olen kuitenkin nainen! :) Niin se toinen ongelma, se on suuri rintavarustus! Eli löysät tunikatkaan eivät käy.. 

Eli tyylivinkkejä kehiin kiitos! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi ihanaa jos kommentoisit ja kertoisit mielipiteesi!